środa, 6 maja 2015

Prezent dla małej kruszynki

Witajcie Kochani! 
Już środa a ja myślami cały czas jestem na mazurach :) Jaka to szkoda, że te cztery dni minęły tak szybko. No ale trzeba się cieszyć z tego, że można było odpocząć, zresetować i naładować baterie :)  

W ramach dzisiejszej inspiracji chciałabym Wam pokazać wielofunkcyjną karteczkę jaką zrobiłam dla znajomej z okazji urodzenia cudownej córeczki  


Strona tytułowa to Craftowe Marzenie 01 z dodatkiem Krainy czarów w postaci ramki i literek.


Boki ozdobiłam moim ulubionym dziurkaczem brzegowym i dodałam kilka półperełek


Zrezygnowałam z większej ilości dodatków , a to dlatego, że karteczka się rozkłada! Jest to zarówno kartka jak i mini album oraz parawan, takie 3 w 1 :)  Z przodu znajdują się  urocze zdjęcia tej słodkiej kruszynki


Tył również nie pozostał pusty. Okleiłam go Craftowym Marzeniem 01 na którym znajdują się dwa zdjęcia z mamusią, oraz Craftowym Marzeniem 02 , które zdobią zdjęcia z dumnym tatą :) 


Na deser jeszcze trochę detali 




No i przypominam o pierwszym pszczółkowym wyzwaniu!!! Więcej szczegółów TUTAJ


Do stworzenia tego upominku wykorzystałam: 

 

 

 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia 



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)