czwartek, 28 maja 2015

Shaker card na ślub

Jakiś czas temu zrobiłam swoją pierwszą 'kartkę do potrząsania'. Bardzo baaardzo przypadł mi do gustu ten rodzaj kartki, i tak jak zapowiadałam - powstały kolejne :) i oto dziś jedna z nich.

Oczywiście użyłam Craftowego Marzenia, jednak tym razem nie ograniczyłam się do jednego papieru, a wykorzystałam całą kolekcję. Kartka jest dość prosta i poza papierem wykorzystałam tylko kwiaty, serwetkę, tasiemkę i wieżę Eiffla :) oraz mikrokulki, którymi wypełniłam okienko.






Na koniec garść ogłoszeń:
* jeszcze przez kilka dni możecie dołączyć do pszczółkowego wyzwania i Blog Hopa - zapraszam do zabawy!
* na półkach Bee Scrap pojawiły się apetyczne i soczyste owockowe papiery Tutti Frutti - częstujcie się!

Tutti Frutti zestaw 

* jeśli wybieracie się do Warszawy na Ogólnopolski Zlot Srapbookingu to nadal możecie skorzystać z rabatu z odbiorem osobistym -20% - warto!! :)



DT Bee Scrap 

Pozdrawiam!


Do przygotowania kartki wykorzystałam:

Craftowe Marzenie zestaw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)