wtorek, 12 maja 2015

Słodkie buziaczki

Witajcie!

Mam stempelek z buzią w kwiatach. Mam też cudne papiery w deseń deski. Na ich odwrocie bukiet kwiatów. I co byście na moim miejscu zrobili?

Ja wykonałam mały kolaż mixmediowy. Wykorzystałam i pokolorowany stempelek i deseczki, wycięte kwiatki. Dorzuciłam trochę chlapań, brokatowego kleju i mini blejtramik gotowy.

W pracy wykorzystałam zarówno Góralską Melodię jak i Krainę Czarów. A Wy jak łączycie nasze papiery? Może pochwalicie się nam? Linki wstawiajcie w komentarzach.


Pozdrawiam Was cieplutko.










KCZP 02  GM 01  GM 02










7 komentarzy:

  1. Magda, wyszło cudownie. Wczoraj szukałam grafiki do nowej pracy i natchnęłam się właśnie za tą grafikę. Jak ją zobaczyłam to przyszło mi na myśl że byłaby z tego wspaniała kobieca kartka :D Ja niestety tego stempelka nie posiadam, ale pomysł jest hehe :D Wyszło Ci przecudnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Cieszę się,że Ci się podoba. Stemple faktycznie są cudowne i mam jeszcze kilka prac z ich udziałem w planie.Wejdź na moją grupę na fb Stepelkowe Wymianki, ponegocjujemy ;-)

      Usuń
  2. Przeszłaś samą siebie - jestem zachwycona!!! 😊😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się właśnie zastanawiałam, jak te kwiatowe twarze wykorzystasz ;) Cudo stworzyłaś! Mega po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, sama nie do końca wiedziałam jak je wykorzystać. Aż usiadłam do pracy i dałam się ponieść. Dzięki za miłe słowa. :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)