wtorek, 28 lipca 2015

Mini blejtram

Cześć.

Nie uwierzycie, że się nie dogadujemy co do kolekcji, którą przedstawimy Wam w bieżącym tygodniu, prawda?

A jakoś tak się wciąż składa, że jak jedna sięgnie po kolekcję, to zaraz telepatycznie druga sięga po to samo. Wczoraj Ula La z Krainy Czarów wyczarowała karteczkę. Dziś ja wykorzystałam kilka elementów tych papierów, do wykonania mini blejtramu. Po prostu wyciągnęłam skrawki papierków i postanowiłam na nich popracować.

Oto efekty.




Bazę stanowi Kraina Czarów 04. To na niej zrobiłam stempelki, chlapania i strukturę z brokatu. Z drugiej strony papieru znajdują się dodatki i to właśnie jeden z nich stanowi sentencję na pracy.




Listki wycięłam dziurkaczem z pociapanej farbą  Krainy Czarów 02. Kwiatki to stemple odbite i wycięte z Craftowego Marzenia 01




Koniecznie dajcie znać jak się podoba i czy wysłałyście już zgłoszenie do naszej "łapankowej" zabawy.




Dokładne wytyczne dostaniecie, po wysłaniu swojego zgłoszenia na adres mailowy


Serdecznie zapraszamy do wspólnej zabawy i zaprezentowania swojej twórczości szerszemu gronu.


A ja tymczasem się pożegnam i życzę miłego dnia.

Pozdrawiam





2 komentarze:

  1. też chciałabym umieć tak pracować na skrawkach papierków, ehh... pięknie jest!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna Twoja praca zachwyca...Mają to "coś", są mega klimatyczne. A słyszałam, że ta kolekcja jest "niemediowa", ale widzę, że to nie prawda!
    Super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)