niedziela, 13 listopada 2016

Świąteczny czas// Christmas time

Witajcie! / Hello!

Do świąt jeszcze chwila, ale to najlepszy czas,
aby pomyśleć o dekoracjach. 
Stworzyłam  coś do powieszenia na ścianę lub postawienia na półce.

For Christmas was a moment,
 but this is the best time to think about decorations.
I have created something to hang on the wall or putting on the shelf.



Wykorzystałam do tego naszą ostatnią świąteczną kolekcję Hello Christmas
I used our last Hello Christmas collection.



 

Jest wręcz idealna.
It is almost perfect.


I jak się Wam podoba?
And how do you like it?


Użyłam / I used:



Wiecie co? To było dla mnie niesamowite 8 miesięcy.
 Ciesze się niezmiernie, że mogłam tworzyć na tak fantastycznych papierach 
i należeć do tak pracowitej Pszczelej  Rodziny. 
Dziękuję naszej Królowej Pszczółek za zaufanie jakim mnie obdarzyła
 i pozwoliła Was inspirować. 
A Wam Kochani moi dziękuję, za to, że byliście z nami. 
Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować. 

You know what? It was amazing for me 8 months.
  I am happy that I was able to create such a fantastic papers
and belong to the so busy Bee Family.
I thank our Queen Bees for the trust they gave me
  and let you inspire.
And you, my Dear, thank you for being with us.
I hope that I managed to inspire you.



3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to jest ramka do postawienia na komodzie albo powieszeni ana ścianie

      Usuń
  2. Cudowna kompozycja i ta choinka! Extra!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)